Bc. Barbora Křenková

Diplomová práce

Kvalitativní porovnání přístupu koučujících psychologů a koučů bez psychologického vzdělání ke koučinku

Qualitative comparison of the approach to coaching of coaching psychologists and coaches without psychology education
Anotace:
Cílem práce je porovnat přístup koučujících psychologů a koučů bez psychologického vzdělání ke koučinku. Provedli jsme 8 rozhovorů, které jsme interpretovali pomocí metod IPA a popsali jsme následující rozdíly mezi skupinami: Odtrženost vs. sdílený kontext, Odbornost vs. lidskost, Rozpoznání limitu: znalost vs. zkušenost, Supervize vs. mentoring, Účel zápisu: pro vlastní potřebu vs. pro klienta, Etické …více
Abstract:
The aim is to compare the approach to coaching of coaching psychologists and coaches without psychology education. After interpreting 8 interviews using IPA methods, following differences between groups are described: Detachment vs. shared context, Expertise vs. humanity, Recognizing the limit: knowledge vs. experience, Supervision vs. mentoring, Purpose of record: for own use vs. for the client, Ethical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Zuzana Slováčková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Hummel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie