Bc. Kateřina Červenková

Master's thesis

Vliv vývoje mediálního prostoru na ceny inzerce

Influence the development of media space for advertising prices
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou vývoje investic do inzerce v období 2005-2011. Největší změny ve vývoji byli v období finanční krize, která zasáhla Českou republiku. V této době firmy začaly spořit. Tato situace měla velký dopad na veškerá média, která se díky tomu také dostala do krize. Snižování cen a snaha o udržení zákazníka byli jak na straně firem tak i na straně médií nejdůležitějšími aspekty …viac
Abstract:
This thesis analyzes the development of investment in advertising in the period 2005-2011. The biggest changes were in development during the financial crisis that hit the Czech Republic. At this time the company began to save. This situation has had a major impact on all media, which is thus also fell into crisis. Lowering prices and trying to keep a customer were both the companies and the media …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní