Hodnota pro zákazníky a její identifikace u vybraného produktu – Ing. Jakub Gerthofer
Ing. Jakub Gerthofer
Diplomová práce
Hodnota pro zákazníky a její identifikace u vybraného produktu
Customer value and its identification
Anotace:
Táto práca je zameraná na vymedzenie a skúmanie hodnoty pre zákazníka, preferencií zákazníkov a ich doterajšej spokojnosti. V práci je vytvorený prehľad rôznych názorov a vysvetlení pojmu hodnota pre zákazníka. Ďalej bol realizovaný výskum na zákazníkoch firmy Kníhtlač Gerthofer, zameraný na preferencie zákazníkov ako prvkov hodnoty pre zákazníka, ich spokojnosť s firmou a spokojnosť s inými dodávateľmi …víceAbstract:
This diploma thesis has focused on investigating and analyzing of a customer value, customer preferences and customer satisfaction. There are many views and definitions on what a customer value could represent. Furthermore, a research at Knihtlac Gerthofer company had been conducted. The research has explored options that customers were inclined towards as far as a customer value is concerned. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gerthofer, Jakub. Hodnota pro zákazníky a její identifikace u vybraného produktu. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Gabriela Medvecová -
Současná hodnota peněz ve vybraných Mezinárodních standardech účetního výkaznictví
Michal Vrána -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Analýza ziskovosti zákazníka
Jana Kelíšková -
Analýza hodnoty zákazníka pomocí data miningu
Terézia Ludhová -
Analýza profilu typického zákazníka firmy
Lucie Nováková -
Analýza nespokojenosti zákazníka vyjádřená on-line
Eva Struhařová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová