The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process – Iana Nabokikh
Iana Nabokikh
Bakalářská práce
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Abstract:
The objective of the thesis is to identify the main consumer behaviour characteristics of the YouTube viewers in the chosen market segment and to propose an implementation of these finding in the marketing communication on the selected market segment.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2022
Mach, J.
17. 3. 2022
Mach, J.
17. 3. 2022