Franšízingová smlouva v kontextu nové soukromoprávní úpravy – Kateřina Tošilová
Kateřina Tošilová
Diplomová práce
Franšízingová smlouva v kontextu nové soukromoprávní úpravy
Franchise agreement in the context of the new private law
Anotace:
Cílem této práce je shrnutí základních pojmů a pravidel z oblasti franchisingu. Tento typ podnikání je zevrubně popsán a následně praktikován na příkladu postupu založení fran-chisingového obchodu.Abstract:
The main aim of this final thesis is to sum up basic terms and fundamental rules for fran-chise branch of economy. With respect to comprehensiveness of its subject, this thesis foremost describes main topics regarding franchising and therefore applies summarized knowledge on practical example based on franchise company foundation procedure.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Zbyněk Švarc
- Oponent: Jiřina Hásová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Postavení franchisingové smlouvy podle české právní úpravy
Kateřina JARKOVSKÁ -
Franchisingová smlouva
Lucie Tomšová -
Vyhodnocení ekonomického přínosu z pronájmu čerpací stanice pod franchisingovou smlouvou
Tomáš Švechovič -
Franchisingové smlouvy v judikatuře a právní praxi
Aleš Jirátko -
Application of VAT on intracommunity supplies of goods and services and its potential improvements
Elizaveta Shmeleva -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
The consumer basket of goods and services for non-working pensioners in Perm Krai
Alina Blazhina -
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl