Bc. Zygmunt Grudziński

Master's thesis

Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností

The use of marketing communication in the merger of financial companies
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá posuzováním marketingové komunikace při sloučení dvou společností AXA a UNIQA na českém trhu. V první řadě jsou zde vymezeny teoretická východiska z oblasti marketingu služeb a finančního trhu. Jednotlivé nástroje jsou pak demonstrovány na konkrétních marketingových aktivitách společnosti v době fúze. Následuje jejich posuzování v rámci sekundárního výzkumu a primárního výzkumu …viac
Abstract:
The thesis deals with the assessment of marketing communication in the merger of two companies AXA and UNIQA on the Czech market. First of all, the theoretical background in the field of marketing of services and financial market is defined. The individual tools are then demonstrated on specific marketing activities of the company at the time of the merger. This is followed by their assessment through …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jqyjm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management

Práce na příbuzné téma