Bc. Zygmunt Grudziński

Master's thesis

Využití marketingové komunikace při fúzi finančních společností

The use of marketing communication in the merger of financial companies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá posuzováním marketingové komunikace při sloučení dvou společností AXA a UNIQA na českém trhu. V první řadě jsou zde vymezeny teoretická východiska z oblasti marketingu služeb a finančního trhu. Jednotlivé nástroje jsou pak demonstrovány na konkrétních marketingových aktivitách společnosti v době fúze. Následuje jejich posuzování v rámci sekundárního výzkumu a primárního výzkumu …more
Abstract:
The thesis deals with the assessment of marketing communication in the merger of two companies AXA and UNIQA on the Czech market. First of all, the theoretical background in the field of marketing of services and financial market is defined. The individual tools are then demonstrated on specific marketing activities of the company at the time of the merger. This is followed by their assessment through …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic