Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy – BcA. Patrik SCHWACH
BcA. Patrik SCHWACH
Bakalářská práce
Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy
Sales, mobile stand for PR events and trade fair exhibitions
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je návrh optimálního řešení: {\clq}qProdejního mobilního stánku pro PR akce a veletržní výstavy``. Stánek je navrţen pro firmu Protec s.r.o. zabývající se sportovním vybavením pro kiteboarding. V teoretické části se věnuji oblastem, souvisejících s problematikou veletrhŧ, výstav a eventŧ, které jsou dŧleţitým článkem marketingových komunikací. Jedním z východisek …víceAbstract:
The aim of my bachelor work is to design the optimal solution: selling mobile stand for PR events and trade fair exhibitions. The stand is designed for company Protec s.r.o. dealing with sports kiteboarding equipment. The theoretical part deals with areas related to issues of trade fairs, exhibitions and events, which are a vital part of marketing communications. One of the starting points of my proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
17130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWACH, Patrik. Prodejní mobilní stánek pro PR akce a velteržní výstavy. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková