Návrh komunikační kampaně zahraniční firmy vstupující na český trh – Sofia Nazarenko
Sofia Nazarenko
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně zahraniční firmy vstupující na český trh
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vlastní komunikační kampaň za účelem vstupu společnosti na nový zahraniční trh. V teoretické části této práce je charakterizované místo komunikací v marketingovém mixu a poté je pozornost zaměřena na samotný pojem komunikační kampaň a její důležité složky. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých částí komunikační kampaně pro konkrétní společnost …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to offer own communication campaign in order for the company to enter a new foreign market. The theoretical part of this work characterizes the place of communication in the marketing mix and then attention is focused on the concept of communication campaign and its important components. The practical part is focused on the characteristics of individual parts of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nazarenko, Sofia. Návrh komunikační kampaně zahraniční firmy vstupující na český trh. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Komunikační kampaň
Jan Dvořák -
Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh
Katarína Protušová -
Komunikační kampaň vybrané společnosti
Anna Hronová -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura