Sofia Nazarenko

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně zahraniční firmy vstupující na český trh

Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vlastní komunikační kampaň za účelem vstupu společnosti na nový zahraniční trh. V teoretické části této práce je charakterizované místo komunikací v marketingovém mixu a poté je pozornost zaměřena na samotný pojem komunikační kampaň a její důležité složky. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých částí komunikační kampaně pro konkrétní společnost …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to offer own communication campaign in order for the company to enter a new foreign market. The theoretical part of this work characterizes the place of communication in the marketing mix and then attention is focused on the concept of communication campaign and its important components. The practical part is focused on the characteristics of individual parts of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nazarenko, Sofia. Návrh komunikační kampaně zahraniční firmy vstupující na český trh. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch