Wahlwerbung aus linguistischer Sicht – Eva MRKÁČKOVÁ
Eva MRKÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Wahlwerbung aus linguistischer Sicht
Election advertising from a linguistic perspective
Abstract:
The topic of this bachelors' thesis is election advertising from the linguistic perspective therefore using linguistic and non-linguistic means to promote an election campaign. The practical part of the thesis is devoted to electoral advertisements in terms of using specific words, direct or indirect figurative naming and visual means to catch attention of as many potential voters as possible. The …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá volební reklamou z lingvistického hlediska, a tedy používáním jazykových a nejazykových prostředků k propagaci svého volebního programu. V praktické části této práce jsou rozebrány volební reklamy jak z hlediska používání určitých slov, nepřímých či obrazných pojmenování nebo vizuálních prostředků s cílem zaujmout a oslovit co nejvíce lidí, potencionálních voličů. Tato …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tereza Hrabcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRKÁČKOVÁ, Eva. Wahlwerbung aus linguistischer Sicht. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Interkulturní germanistika
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové prostředky politické propagandy v časopisu Sedmička pionýrů
Aneta NOVOTNÁ -
Jazykové prostředky používané v projevech současných řečnic z USA
Veronika Šelemberková -
Jazykové prostředky vytváření obrazu nepřítele v ruském tisku (na pozadí češtiny)
Lenka Růčková -
Politická rétorika ve Speeches and Remarks, virtuální zasedací místnosti amerického Bílého domu
Michaela Kojecká -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Volby 2017 a mediální kampaň
Barbora Ptáčková -
Analýza volebních programů TOP 09 a STAN pro volby do PSP ČR v letech 2010 až 2017
Kristina Dobrovičová -
Analýza výsledků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v letech 2013 a 2017
Vladimír PRÍCKÝ