Eva MRKÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Wahlwerbung aus linguistischer Sicht

Election advertising from a linguistic perspective
Abstract:
The topic of this bachelors' thesis is election advertising from the linguistic perspective therefore using linguistic and non-linguistic means to promote an election campaign. The practical part of the thesis is devoted to electoral advertisements in terms of using specific words, direct or indirect figurative naming and visual means to catch attention of as many potential voters as possible. The …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá volební reklamou z lingvistického hlediska, a tedy používáním jazykových a nejazykových prostředků k propagaci svého volebního programu. V praktické části této práce jsou rozebrány volební reklamy jak z hlediska používání určitých slov, nepřímých či obrazných pojmenování nebo vizuálních prostředků s cílem zaujmout a oslovit co nejvíce lidí, potencionálních voličů. Tato …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Tereza Hrabcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRKÁČKOVÁ, Eva. Wahlwerbung aus linguistischer Sicht. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta