Bc. Denisa Ottová
Master's thesis
Podniková strategie
Corporate strategy
Abstract:
Předložená diplomová práce s názvem „Podniková strategie“ se zabývá teorií a praxí strategického řízení. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. Teoretická část pojednává o klíčových pojmech, popisuje základní přístupy strategické analýzy včetně metod vedoucích k tvorbě strategie. Praktická část je věnována představení podniku, dále je provedena komplexní strategická …moreAbstract:
The submitted master’s thesis titled: “Corporate strategy” deals with theoretical and practical application of strategic management. The goal of this thesis is to design a strategy for a selected business entity. The theoretical part deals with key terminology and describes basic principles of strategic analysis including various methods of creating such strategies. The practical part first presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Reader: Jan Cholenský, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala -
Differentiated implementation in the EU: A comparative case study of the Marine Strategy Framework Directive in Ireland and the Netherlands
Eimear Willett -
Formulation and implementation of HR strategy
Sofia Komarova -
SOCAR Company strategy formulation and recommendations for implementation
Zabit Huseynov -
Implementation of Strategy Through Balanced Scorecard Method
Daniela Kharroubi -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Implementace strategie prostřednictvím metodiky Balanced Scorecard
Michaela Konrádová -
Strategie rozvoje firmy
Zdeněk Makovec