Analýza životního cyklu produktu – Ing. Tomáš Tykvart
Ing. Tomáš Tykvart
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu
Analysis of product life cycle
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou životního cyklu produktu. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu a jeho jednotlivých skupinách a o přímém prodeji. Dále se práce zaměřuje na tvary křivek životního cyklu produktu a na tvary, které se běžně vyskytují. V další části budou popsány jednotlivé fáze životního cyklu produktu. Praktická část bude popisovat specifikaci čokoládového produktu a …víceAbstract:
This thesis is focused on analysis of product life cycle. Teoretic part describes marketing mix, each of his groups and direct sale. Another part concentrates on various types of curves of product life cycle and types of curves which are common in real world. Last part describes each stages of product life cycle. Practical part contains specification of chocolate product and his characterization with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s2k3c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová