Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice – Bc. Tomáš Janáč
Bc. Tomáš Janáč
Diplomová práce
Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice
Sales Support VW Commercial Vehicles in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce řeší téma Podpora prodeje užitkových vozů Volkswagen v České republice. Obsahově se člení na teoretickou a aplikační část. V teoretické části je zpracována problematika marketingového mixu, komunikace se zákazníky a analýza vnějšího prostředí, které ovlivňuje prodejní strategii dané značky. Dále jsou zde rozpracovány základní pojmy a teoretická východiska související s tématem práce …víceAbstract:
This thesis solves the topic Promotion of Volkswagen commercial vehicles in the Czech Republic. Content is divided into theoretical application part. The theoretical part deals with the issue of the marketing mix, customer communication analysis of the external environment, which affects the sales strategy for the brand. There are also elaborated the basic concepts of the theoretical background related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Užitkový vůz Škoda - model 2015
David KOLOŠ -
Výběrové řízení při nákupu užitkového vozu
Klára Dudková -
Výběr vhodného užitkového vozidla pro dopravní firmu
Jaromír Neussar -
Komparace leasingového a úvěrového financování dopravního prostředku a dopady na bilanci podniku ELKOV elektro a.s.
Martin Schmöger -
Vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky
Šárka Valterová -
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Import Volkswagen Group s.r.o.
Dagmar Šafránková -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Lucie Dortová
Název
Vložil
Vloženo
Práva