Bc. Věra Hynčicová

Master's thesis

Marketingová manipulace očima seniorů

Marketing Manipulation from Seniors Point of View
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové manipulace se seniory, přičemž část první se věnuje teoretickým východiskům daného tématu. Charakterizuje zde seniorský věk, popisuje možnosti manipulace se seniorem a nakonec pojednává o ochraně seniora před marketingovou manipulací. Část empirická je uchopena kvalitativně, zajímá se o seniorovo vnímání dané problematiky. Z výsledků výzkumného šetření …more
Abstract:
The master thesis deals with the issue of marketing manipulation with elderly people, while the first part deals with the theoretical basis of the given topic. It characterizes a senior age, describes possibilities of handling a senior and finally deals with the protection of the elderly from marketing manipulation. The empirical part is grasped qualitatively, it is interested in senior's perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Zuzana Hrnčiříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hynčicová, Věra. Marketingová manipulace očima seniorů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy