Bc. Věra Hynčicová
Master's thesis
Marketingová manipulace očima seniorů
Marketing Manipulation from Seniors Point of View
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové manipulace se seniory, přičemž část první se věnuje teoretickým východiskům daného tématu. Charakterizuje zde seniorský věk, popisuje možnosti manipulace se seniorem a nakonec pojednává o ochraně seniora před marketingovou manipulací. Část empirická je uchopena kvalitativně, zajímá se o seniorovo vnímání dané problematiky. Z výsledků výzkumného šetření …moreAbstract:
The master thesis deals with the issue of marketing manipulation with elderly people, while the first part deals with the theoretical basis of the given topic. It characterizes a senior age, describes possibilities of handling a senior and finally deals with the protection of the elderly from marketing manipulation. The empirical part is grasped qualitatively, it is interested in senior's perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hynčicová, Věra. Marketingová manipulace očima seniorů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej společnosti Jägermeister
Kristina Sochůrková -
Osobní prodej ve vybrané společnosti
Natálie Křičenská -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
Jan Vondruška -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Osobní prodej v úseku ojetých vozů společnosti AUTO JAROV, s.r.o.
Martin Müller