Marketingová manipulace očima seniorů – Bc. Věra Hynčicová
Bc. Věra Hynčicová
Master's thesis
Marketingová manipulace očima seniorů
Marketing Manipulation from Seniors Point of View
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové manipulace se seniory, přičemž část první se věnuje teoretickým východiskům daného tématu. Charakterizuje zde seniorský věk, popisuje možnosti manipulace se seniorem a nakonec pojednává o ochraně seniora před marketingovou manipulací. Část empirická je uchopena kvalitativně, zajímá se o seniorovo vnímání dané problematiky. Z výsledků výzkumného šetření …viacAbstract:
The master thesis deals with the issue of marketing manipulation with elderly people, while the first part deals with the theoretical basis of the given topic. It characterizes a senior age, describes possibilities of handling a senior and finally deals with the protection of the elderly from marketing manipulation. The empirical part is grasped qualitatively, it is interested in senior's perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hynčicová, Věra. Marketingová manipulace očima seniorů. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej společnosti Jägermeister
Kristina Sochůrková -
Osobní prodej ve vybrané společnosti
Natálie Křičenská -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
Jan Vondruška -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Osobní prodej v úseku ojetých vozů společnosti AUTO JAROV, s.r.o.
Martin Müller