Nelly Pešková

Bachelor's thesis

Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy

A Preschooler's Perception of Illustration During Shared Book Reading
Abstract:
Bakalářská práce nese název Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Teoretická část je rozdělana do tří kapitol a to na gramotnosti vztahující se k dětskému čtenářství, dětské čtenářství, které zahrnuje i společené čtení, a na význam ilustrací v knihách pro děti. Praktická část zahrnuje výzkum, jehož cílem je pozorovat čtenářské interakce, související s významem textu …more
Abstract:
The title of the bachelor thesis is Perception of illustration by a preschool child during shared reading of a book. The theoretical part is divided into three chapters, namely literacy skills related to children's reading, children's reading which includes shared reading, and the importance of illustrations in children's books. The practical part includes research to observe reading interactions related …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Zuzana Jančík Petrová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pešková, Nelly. Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe