Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy – Nelly Pešková
Nelly Pešková
Bachelor's thesis
Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy
A Preschooler's Perception of Illustration During Shared Book Reading
Abstract:
Bakalářská práce nese název Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Teoretická část je rozdělana do tří kapitol a to na gramotnosti vztahující se k dětskému čtenářství, dětské čtenářství, které zahrnuje i společené čtení, a na význam ilustrací v knihách pro děti. Praktická část zahrnuje výzkum, jehož cílem je pozorovat čtenářské interakce, související s významem textu …moreAbstract:
The title of the bachelor thesis is Perception of illustration by a preschool child during shared reading of a book. The theoretical part is divided into three chapters, namely literacy skills related to children's reading, children's reading which includes shared reading, and the importance of illustrations in children's books. The practical part includes research to observe reading interactions related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEŠKOVÁ, Nelly. \textit{Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/0hd3p8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pešková, Nelly. Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková