Využití eventu ve vinařské turistice – Renata Hurníková
Renata Hurníková
Bakalářská práce
Využití eventu ve vinařské turistice
Putování po dobšických sklípcích
The Use of Events in Wine Tourism - Exploring the Dobšice Wine Cellars
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem využití eventu ve vinařské turistice. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu public relations, eventů a cestovního ruchu v oblasti vinařské turistiky. V praktické části je analyzován event "Putování po dobšických sklípcích" za použití sekundárních dat analýzy předchozích ročníků. Jako dalších analytických nástrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of the use of events in wine tourism. The theoretical part includes a literature search relating to public relations, events, and tourism, particu-larly wine tourism. In the practical part, the event "Exploring Dobšice cellars" is analyzed secondary data in the form of analyzes of previous years are used. Other analytical tools include a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hurníková, Renata. Využití eventu ve vinařské turistice. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě Festivalu otevřených sklepů)
Lucie Vraspírová -
Marketing festivalu otevřených sklepů
Lucie Nádeníčková -
Ekonomické přínosy vybrané akce cestovního ruchu (Festival otevřených sklepů)
Petra Posledníková -
Analýza kritických faktorů úspěchu a zážitková ekonomika vinařské turistiky ve Velkých Bílovicích
Veronika Hrabalová -
ODRŮDY RÉVY VINNÉ A CHARAKTERISTIKA ODRŮDOVÝCH VÍN VE VINAŘSKÉ OBLASTI JIŽNÍ MORAVA
Kristýna Wejnarová -
Integrace ČR do EU v oblasti SZP: případová studie vinařského sektoru – dopady na producenty v regionu Jižní Morava
Tomáš Manosoglu -
Víno a vinařství - genius loci a turismus na jižní Moravě
Martina Štorová -
Vinařský cestovní ruch na Jižní Moravě
Martina Blatná