Lucia Mišeková
Bachelor's thesis
Vizuální identita značky v online prostředí
Visual Identity in the Online Environment
Abstract:
Teoretická časť bakalárskej práce skúma smerovanie grafického dizajnu s nástupom osobného počítača a expanziu online priestoru. Približuje, rovnako, súčasné trendy a rieši problematiku prepojenia vizuálnej identity s webom a sociálnymi sieťami. Konfrontuje a syntetizuje obsah vizuálnej komunikácie vybraných značiek. V praktickej časti nám práca ponúka náhľad a priblíženie značky Dusha, a to jej koncept …moreAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis examines the direction of graphic design with the introduction of personal computer and expansion of online space. It analyzes current trends and addresses the issue of connecting visual identity with the web and social networks. It compares and analyzes the visual communication of selected brands. In the practical part is presentation the Dusha brand, its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mišeková, Lucia. Vizuální identita značky v online prostředí. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Vizuálna komunikácia
Ľubica Rapcová -
Vizuálna komunikácia z pohĺadu kubizmu
Jana Belasová -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Vizuální styl, e-shop a propagace vlastní značky dřevěných razítek
Vanessa Švárová -
The Project of Establishment of New e-shop on Amazon Platform in Germany
Gevorg Babayan -
E - business a budování značky na internetu na příkladě založení e-shopu
Šárka Soukupová -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Epidemiologické trendy onkologických onemocnění u dětí a dospívajících v ČR
Denisa Krejčí