Vizuální identita značky v online prostředí – Lucia Mišeková
Lucia Mišeková
Bakalářská práce
Vizuální identita značky v online prostředí
Visual Identity in the Online Environment
Anotace:
Teoretická časť bakalárskej práce skúma smerovanie grafického dizajnu s nástupom osobného počítača a expanziu online priestoru. Približuje, rovnako, súčasné trendy a rieši problematiku prepojenia vizuálnej identity s webom a sociálnymi sieťami. Konfrontuje a syntetizuje obsah vizuálnej komunikácie vybraných značiek. V praktickej časti nám práca ponúka náhľad a priblíženie značky Dusha, a to jej koncept …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis examines the direction of graphic design with the introduction of personal computer and expansion of online space. It analyzes current trends and addresses the issue of connecting visual identity with the web and social networks. It compares and analyzes the visual communication of selected brands. In the practical part is presentation the Dusha brand, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mišeková, Lucia. Vizuální identita značky v online prostředí. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuálna komunikácia
Ľubica Rapcová -
Vizuálna komunikácia z pohĺadu kubizmu
Jana Belasová -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Vizuální styl, e-shop a propagace vlastní značky dřevěných razítek
Vanessa Švárová -
The Project of Establishment of New e-shop on Amazon Platform in Germany
Gevorg Babayan -
E - business a budování značky na internetu na příkladě založení e-shopu
Šárka Soukupová -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Epidemiologické trendy onkologických onemocnění u dětí a dospívajících v ČR
Denisa Krejčí