Využití korespondence jako motivace pro středoškolskou výuku literatury – Bc. Zuzana Sehnalová
Bc. Zuzana Sehnalová
Master's thesis
Využití korespondence jako motivace pro středoškolskou výuku literatury
Using correspondence as motivation for secondary school teaching of literature
Anotácia:
Cílem této magisterské diplomové práce je zjistit, zda může využití soukromé korespondence slavných spisovatelů na hodinách literární výchovy na střední škole být pro studenty motivací k četbě a k tomuto předmětu obecně. Mimo jiné zde představíme plány dvou modelových vyučovacích hodin, které budou zaměřené na práci s korespondencí Jana Nerudy a Karoliny Světlé.Abstract:
This master’s thesis aims to find out if using the private correspondence of famous writers in secondary school literature classes can motivate students to read and study in general. In addition, it will present lesson plans for two model lessons focused on working with the correspondence of Jan Neruda and Karolina Světlá.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f063x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedúci: prof. PhDr. Michaela Soleiman pour Hashemi, CSc.
- Oponent: Mgr. Marcela Hrdličková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Literární tvorba Zdeňky Bezděkové a její využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Martina JELÍNKOVÁ -
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
Remedial pronunciation activities for lower secondary school
Adam BRÁZDA -
Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom
David ROUŠ -
English word stress in pronunciation of secondary school students
Tereza HOLÁ -
Application of activities for speaking skills development at lower secondary school
Dominika ŠÁROŠI -
ICT technologie v didaktice ekonomických předmětů - obchodní korespondence
Ondřej Kapic -
Španělská korespondence Adama z Ditrichštejna
Stanislav Luska