Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING – Ing. Lenka Linhartová
Ing. Lenka Linhartová
Master's thesis
Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING
Strategic and detailed planning of advertising compaign for company AGROFERT HOLDING
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je popsat detailní reklamní kampaň na podporu prodeje produktů potravinářských společnosti skupiny AGROFERT HOLDING, a. s.. V přehledu poznatků se zmiňuji o stavu kontroly a propagace bezpečnosti zemědělských a potravinářských produktů v zemíich Evropské unie, dále podrobněji v České republice. V teoretické části popisuji marketing, marketingový mix a následně tvorbu reklamní …moreAbstract:
The objective of my diploma work is a descrtiption for the support of sales food products companies - AGROFERT HOLDING, a. s.. It involves controlling and marketing of agriculture and food products in the European Union countries including the Czech Republic . The theoritical part includes marketing, marketing mix and advertising . In the practical part of my diploma work, I focus on the mapping of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ikfqk/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2008
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINHARTOVÁ, Lenka. \textit{Strategické a detailní plánování reklamní kampaně v podmínkách společnosti AGROFERT HOLDING}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/0hfvhu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti
Adéla Mrkvová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Zvýšení prodejnosti výrobků podnikové prodejny ve vybrané potravinářské společnosti
Dominika Lukášková -
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Gabriela Vytisková -
Analýza známosti značky potravinářské společnosti
Magda Tomeczek -
Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.
Karolína Kalovská -
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Dominika Kočárníková