YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu – Šimon Vojta
Šimon Vojta
Bakalářská práce
YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Anotace:
Cílem této práce je informovat a upozornit na velký a stále rostoucí vliv YouTube na vztahový marketing, a především možnosti obrovského potenciálu pro ovlivnění sledujících využitím influencerů pro marketingové účely firem. Dále se práce zabývá riziky spolupráce s influencery jak ze strany firem poptávající reklamu, tak ze strany produkce reklamy. Data potřebná pro tuto práci byla získána od společnosti …víceAbstract:
The goal of this thesis is to inform and point out the large and still growing influence of YouTube on relationship marketing. Mainly the giant potential for influencing the audience using influencers for marketing purposes of companies. Furthermore, the thesis deals with the risks of collaboration with influencers from the point of view of the supplier, the influencer and the customer, the company …víceKlíčová slova
Internet marketing reklama YouTube Google influencer video Google Analytics vztahový marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f2a34/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování
Danil Karpychev -
Postoje rodičů ke sledování YouTube videí dětmi v předškolním věku
Pavlína Pošvářová -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek