Šimon Vojta

Bakalářská práce

YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu

Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Anotace:
Cílem této práce je informovat a upozornit na velký a stále rostoucí vliv YouTube na vztahový marketing, a především možnosti obrovského potenciálu pro ovlivnění sledujících využitím influencerů pro marketingové účely firem. Dále se práce zabývá riziky spolupráce s influencery jak ze strany firem poptávající reklamu, tak ze strany produkce reklamy. Data potřebná pro tuto práci byla získána od společnosti …více
Abstract:
The goal of this thesis is to inform and point out the large and still growing influence of YouTube on relationship marketing. Mainly the giant potential for influencing the audience using influencers for marketing purposes of companies. Furthermore, the thesis deals with the risks of collaboration with influencers from the point of view of the supplier, the influencer and the customer, the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace