Tomáš MATEJČIK

Bachelor's thesis

Síťový marketing

Multi-level marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo vyzkoumat zdroje negativní reklamy společnosti multi-level marketingu a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zmírnění. Jsou zde popsány hlavní myšlenky, postupy a principy jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Každým dnem roste počet lidí, kteří tímto způsobem podnikání získali finanční a časovou nezávislost. Zároveň roste počet lidí, kteří …more
Abstract:
The objective of this bachelor thesis was find a sources of negative image in multi-level marketing company and design solutions that will lead to mitigation. In this thesis are described main ideas, practices and principles of how the selected company of network marketing works. The number of people who reach their financial and time independence with this business grows every day. At the same time …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zdeňka Suchomelová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATEJČIK, Tomáš. Síťový marketing. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management