Bc. Kateřina Luxová

Diplomová práce

Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok

Proposal of marketing communication strategy for TikTok of the Moravian Gallery in Brno
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá současnými marketingovými komunikačními trendy a strategiemi platformy TikTok, a to v souvislosti s Moravskou galerií. Veřejná kulturní instituce má za cíl zaměřit se v rámci své komunikační strategie na efektivní oslovení mladého publika, respektive tzv. generace Z. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje obecnému pojetí online marketingu a …více
Abstract:
The master's thesis deals with current marketing communication trends and strategies of the TikTok platform in the context of the Moravian Gallery. The public cultural institution aims to focus its communication strategy on effectively reaching a young audience, or the so-called Generation Z. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the general concept of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta