Tomáš MATEJČIK
Bakalářská práce
Síťový marketing
Multi-level marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vyzkoumat zdroje negativní reklamy společnosti multi-level marketingu a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zmírnění. Jsou zde popsány hlavní myšlenky, postupy a principy jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Každým dnem roste počet lidí, kteří tímto způsobem podnikání získali finanční a časovou nezávislost. Zároveň roste počet lidí, kteří …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis was find a sources of negative image in multi-level marketing company and design solutions that will lead to mitigation. In this thesis are described main ideas, practices and principles of how the selected company of network marketing works. The number of people who reach their financial and time independence with this business grows every day. At the same time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeňka Suchomelová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATEJČIK, Tomáš. Síťový marketing. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi výskytem poruch rovnováhy, obavou z pádu a 1-minute sit-to-stand testem u pacientů s CHOPN
Adam KOSTELNÍČEK -
Detekce přechodu sit-to-walk u přístrojového testu Timed Up and Go pacientů s neurologickým onemocněním
Lucie Horáková -
Vytvoření webové stránky na podporu kampaně programu SIT
Martin Švec -
Moderní editor zdrojového kódu pro jazyk SIT
Andrej Podhradský -
Síť
Renata Dohnalová -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Chytrá síť perspektivou obchodních společností
Jaroslav Panák -
Komunitní síť v Informačním systému Masarykovy univerzity
Anna Trnkalová