Marketingová komunikace sportovního klubu – Bc. Lukáš Lisec
Bc. Lukáš Lisec
Diplomová práce
Marketingová komunikace sportovního klubu
Marketing Communication of the Sports Club
Anotace:
Tato diplomová práce řeší marketingovou komunikaci fotbalového týmu Bohemians Praha 1905. Cílem bylo formulovat návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace klubu. Pro zmapování názorů fanoušků na současnou komunikaci klubu byl využit kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů s dvanácti fanoušky a z odpovědí vyplývá, že je při komunikaci jednoznačně potřeba osobnější a originálnější …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the football team Bohemians Prague 1905. The goal was to formulate suggestions and recommendations for improving the marketing communication of the club. Qualitative research in the form of in-depth interviews with twelve fans was used to map the fans' opinions on the club's current communication, and the answers show that a more personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Evaluating the effectiveness of North-South-South Cooperation for the delivery of the 2030 Agenda: conceptualization, frameworks, and opportunities for improvement
Linh HOANG -
Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR
Jan Bouchala -
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Andrea Bijedičová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
Lenka Obročníková -
Trendy marketingové komunikace a jejich využití ve společnosti Europlast Morava, s.r.o.
Jiří Buchar
Název
Vložil
Vloženo
Práva