Bc. Lukáš Lisec
Master's thesis
Marketingová komunikace sportovního klubu
Marketing Communication of the Sports Club
Abstract:
Tato diplomová práce řeší marketingovou komunikaci fotbalového týmu Bohemians Praha 1905. Cílem bylo formulovat návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace klubu. Pro zmapování názorů fanoušků na současnou komunikaci klubu byl využit kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů s dvanácti fanoušky a z odpovědí vyplývá, že je při komunikaci jednoznačně potřeba osobnější a originálnější …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the football team Bohemians Prague 1905. The goal was to formulate suggestions and recommendations for improving the marketing communication of the club. Qualitative research in the form of in-depth interviews with twelve fans was used to map the fans' opinions on the club's current communication, and the answers show that a more personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Reader: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Evaluating the effectiveness of North-South-South Cooperation for the delivery of the 2030 Agenda: conceptualization, frameworks, and opportunities for improvement
Linh HOANG -
Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR
Jan Bouchala -
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Andrea Bijedičová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
Lenka Obročníková -
Trendy marketingové komunikace a jejich využití ve společnosti Europlast Morava, s.r.o.
Jiří Buchar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights