Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch – Jan DANĚK
Jan DANĚK
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch
Analysis of Marketing Communication of Zlín and Luhačovice with Focus on Tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické. Teoretickou část tvoří literární rešerše na cestovní ruch a marketing cestovního ruchu. V praktické části je nejprve představeno vybrané území s možnostmi cestovního ruchu, na které je následně provedena analýza marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of Zlínsko and Luhačovicko with focusing on tourism. It consists of two parts, theoretical and practi-cal. Theoretical part forms the literature search of tourism and marketing of tourism. In the practical part there´s firstly introduced a selected area with the tourism possibilities, which is followed by the analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANĚK, Jan. \textit{Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0hwazi/.
Jak správně citovat práci
DANĚK, Jan. Analýza marketingové komunikace Zlínska a Luhačovicka se zaměřením na cestovní ruch. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika ve VSRR
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova