Krajské volby 2012 pohledem politického marketingu – Ondřej BÁRTA
Ondřej BÁRTA
Bachelor's thesis
Krajské volby 2012 pohledem politického marketingu
Regional elections 2012 in the view of political marketing
Abstract:
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je poskytnout rozbor volební kampaně v Plzeňském kraji (krajské volby) z hlediska politického marketingu. Práce se tematicky zaměřuje na čtyři hlavní politické strany, které získaly více než 5% volebních hlasů a dostaly se do krajského zastupitelstva Plzeňského kraje, a to ODS, ČSSD, KSČM a TOP 09 a Starostové. Současně se práce snaží odpovědět na otázku, zda …moreAbstract:
The main aim of the presented bachelor thesis is to provide an analysis of the election campaign in Pilsen Region in 2012 (regional election) from the view of political marketing. The topic covers four main political parties which achieved more then 5% of electoral votes and entered into council namely the Civil Democratic Party, the Czech Social Democratic Party, the Communist Party of Bohemia and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁRTA, Ondřej. Krajské volby 2012 pohledem politického marketingu. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Od přímých efektů k podmíněným: Individuální a kontextuální vysvětlení volební účasti ve 31 zemích
Michal Nový -
Vliv sociálních a ekonomických aspektů na volební chování ve vybrané obci
Veronika Šámalová -
Politické aspekty územní samosprávy – volby a volební chování obyvatel města Kutná Hora
Tomáš Nepraš -
Volební chování obyvatel města Chrudim
Libor Severýn -
Volby a volební chování obyvatel města Lanškroun
Kristýna Kyralová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politické aspekty územní samosprávy. Volby a volební chování obyvatel města Kopidlna
Jitka Ječná -
Politické aspekty územní samosprávy - volby a volební chování obyvatel města Hluboká nad Vltavou
Jana Svobodová