Mgr. Josef LANG

Master's thesis

Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

Use of marketing communication to increase competitiveness of hospital
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu …more
Abstract:
The aim of this thesis is, based on an analysis of marketing communications, to describe and show practically used marketing and strategic approaches, which, providing there is high-quality implementation, are able to build and maintain a stable, respected position of a hospital in the market and its prosperity in a civilized society. The theoretical part of the thesis explains basic spheres of health …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10614

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANG, Josef. Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.