Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice – Mgr. Josef LANG
Mgr. Josef LANG
Master's thesis
Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice
Use of marketing communication to increase competitiveness of hospital
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu …viacAbstract:
The aim of this thesis is, based on an analysis of marketing communications, to describe and show practically used marketing and strategic approaches, which, providing there is high-quality implementation, are able to build and maintain a stable, respected position of a hospital in the market and its prosperity in a civilized society. The theoretical part of the thesis explains basic spheres of health …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANG, Josef. \textit{Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0i6n17/.
Jak správně citovat práci
LANG, Josef. Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb
Petra Zahrádková -
Agentové modelování trhu zdravotnických služeb
Karel Lédl -
Využití franchisingu v systému poskytování zdravotnických služeb v České republice
Miroslav Pleva -
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Cizinci jako cíl marketingové komunikace zdravotní turistiky
Kristýna Svobodová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová