Liya Gvichiani

Bakalářská práce

Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci

The Role of Marketing Communication in a Financial Institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve zvolené finanční institucí – České spořitelně. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituci. Důležitě je objasnit podstatnou roli marketingové komunikace ve vybrané bance. V práci jsou uvedeny teoretické poznatky ve vztahu k bankovnictví a marketingu, dále je provedena vlastní analýza marketingové komunikace …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communication in the selected financial institution – in Česká spořitelna. The aim is to evaluate marketing communications in selected financial institution. It´s important to explain the role of marketing communication in the selected bank. The work presents theoretical knowledge of banking and marketing, the analysis of the marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS