Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci – Liya Gvichiani
Liya Gvichiani
Bakalářská práce
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
The Role of Marketing Communication in a Financial Institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve zvolené finanční institucí – České spořitelně. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci vybrané finanční instituci. Důležitě je objasnit podstatnou roli marketingové komunikace ve vybrané bance. V práci jsou uvedeny teoretické poznatky ve vztahu k bankovnictví a marketingu, dále je provedena vlastní analýza marketingové komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communication in the selected financial institution – in Česká spořitelna. The aim is to evaluate marketing communications in selected financial institution. It´s important to explain the role of marketing communication in the selected bank. The work presents theoretical knowledge of banking and marketing, the analysis of the marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g0mgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Marketing studentských účtů v České spořitelně, a. s.
Petra Ptáčková -
FATCA – Tax reporting obligations of the Czech financial institutions
Ladislav Šmarda -
Activities of International Financial Institutions in reaction to war in Ukraine
Dmytro Panteleymonov -
Social and financial effciency of microfinance institutions: Developing markets, macro environment and financial inclusion
Natálie Soldátková -
Empirical evaluation and corporate assessment of burnout in the financial sector
Benedikt Frank -
Effective US-Czech Stock Portfolio Allocation in Financial Institutions
Jan Minář