Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012 – Judita Balázsyová
Judita Balázsyová
Bakalářská práce
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Politický marketing strany Most‐Híd na Slovensku v roce 2010 a 2012
Anotace:
Bakalárska práca sa venuje politickému marketingu slovensko-maďarskej strany Most-Híd, ktorá bola založená v roku 2009 Bélom Bugárom. Cieľom práce je zistenie príčiny úspechu strany Most-Híd v parlamentných voľbách v roku 2010 a rieši otázky týkajúce sa politického marketingu a volebného správania voličov strany Most-Híd v rokoch 2010 a 2012. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. V prvej teoretickej …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the political marketing of a slovak-hungarian political party Most-Híd, which was established in 2009 by Béla Bugár. The main goal of the thesis is to discover the cause of the success of Most-Híd party in parliamentary elections in 2010 and to address the issues related to political marketing and electoral behavior of the voters of Most-Híd party between 2010 and 2012 …víceAbstract:
Bakalárska práca sa venuje politickému marketingu slovensko-maďarskej strany Most-Híd, ktorá bola založená v roku 2009 Bélom Bugárom. Cieľom práce je zistenie príčiny úspechu strany Most-Híd v parlamentných voľbách v roku 2010 a rieši otázky týkajúce sa politického marketingu a volebného správania voličov strany Most-Híd v rokoch 2010 a 2012. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. V prvej teoretickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Vymětal
- Oponent: Daša Smetanková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALÁZSYOVÁ, Judita. \textit{Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v~parlamentných voľbách v~rokoch 2010 a~2012}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ihvnj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra