Aneta ŠMÍDOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní a prodejní strategie ZKD Plzeň
Buying and selling strategy of ZKD Plzeň
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nákupní a prodejní strategie. Teoretická část je zaměřena na pojmy spojené se spotřebním družstevnictvím. Nadále je zde přehled organizací, které napomáhají celkovému rozvoji. V praktické části je charakterizováno vybrané spotřební družstvo ZKD Plzeň včetně jeho možností nákupu od dodavatelů a prodejní strategie. Výstup práce je shrnut v celkovém zhodnocení …moreAbstract:
The Bachelor's thesis deals with buying and selling strategy. The theoretical section of this thesis is focused on concepts of consumer co-operatives. There is also a list of organizations which are conducive to develop consumer co-operatives. The practical section includes the characteristic of the selected consumer cooperative ZKD Plzeň, the possibilities of buying from suppliers and selling strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠMÍDOVÁ, Aneta. Nákupní a prodejní strategie ZKD Plzeň. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva
Petra KUDRLOVÁ -
Obchodní strategie vybraného velkoobchodu
Monika LÖFFELMANNOVÁ -
Nákupní a prodejní strategie spotřebního družstva
Petra KUDRLOVÁ -
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Eliška Zakouřilová -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut -
Maloobchod v čase koronakrízy
Ivana Šípošová