Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy – Bc. Karolína Urbanovská
Bc. Karolína Urbanovská
Diplomová práce
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Generation Z consumers and smart retailing in Czech Republic: social and economic challenges
Anotace:
Mladá generace přicházející na svět od poloviny 90. let minulého století je spojována s rapidním nárůstem moderních technologií a jejich užívání na denní bázi, v posledních letech zejména smart telefony. Cílem diplomové práce s názvem „Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy“ je analyzovat nákupní chování Generace Z ve vazbě na smart maloobchod. …víceAbstract:
The young generation coming to the world since the mid-1990s is associated with the rapid growth of modern technologies and their use on a daily basis, in recent years especially smartphones. The goal of the diploma thesis entitled "Generation Z consumers and smart retail in the Czech Republic: social and economic challenges" is to analyze the shopping behavior of Generation Z in relation to smart …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e4qoi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVSKÁ, Karolína. \textit{Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/57gbc8/. [cit. 2024-04-18].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků
Jusuf Nawabi -
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Nákupní chování obyvatel ve vybraném mikroregionu
Jana SCHLEISSOVÁ -
Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z
Michal Pšurný -
Digitální demence a netolismus se zaměřením na generaci Z
Richard Budský