Vybrané výukové jednotky dějepisu a ověření jejich účinnosti v 9. ročníku ZŠ – Bc. Zlata Lavičková
Bc. Zlata Lavičková
Diplomová práce
Vybrané výukové jednotky dějepisu a ověření jejich účinnosti v 9. ročníku ZŠ
Selected teaching history units and verification of their efficiency in the 9th grade at elementary school
Anotace:
Diplomová práce ,,Vybrané výukové jednotky dějepisu a ověření jejich účinnosti v 9. ročníku ZŠ“ se zabývá plánováním výuky a jeho důležitou součástí - přípravou na vyučování, která je neodmyslitelnou součástí pedagogické práce každého učitele. Cílem této diplomové práce je zjistit, zda může zařazení experimentálních postupů do výuky dějepisu zvýšit efektivitu osvojování učební látky u žáků. Účinnost …víceAbstract:
The diploma thesis ,,Selected teaching history units and verification of their efficiency in the 9th grade at elementary school“ is focused on lesson planning and its important part - the preparation for teaching, which is an inseparable part of the pedagogical work of every teacher. The aim of this diploma thesis is to find out, if the inclusion of experimental methods in history lessons improves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u47y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Recepce písňové tvorby žáky ZŠ formou didaktického experimentu
Gabriela Janotková -
Didaktické podmínky experimentu s technologií 3D tisku na 2. stupni ZŠ
Jakub ŠVARC -
Historie módy v dějepisné výuce a její didaktický potenciál: 1939-45
Sára Šilhanová -
Toastmasters as alternative approach to preparation for school leaving examination.
Anna Ziklová -
Využití Metody HOPE (Home preparation education) pro výuku anglického jazyka
Ondřej CHUDADA -
Effectiveness of preparation of grammar school students for working in English speaking countries
Václav Hemerka -
The Use of Collocations in English Foreign Language Classroom of 9th Grade of Lower-Secondary School
Alice TESAŘOVÁ -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková