Michala Voldřichová

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu

Marketing strategy of a chosen travel trade company
Abstract:
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy …more
Abstract:
The diploma thesis "Marketing strategy of a chosen travel trade company" deals with the situation in a spa hotel Royal. The aim of the diploma thesis is to elaborate the situation analysis of the hotel, to describe and evaluate the contemporary marketing strategy and to make suggestions for the further strategy improvement. The diploma thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2009
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Jana Vaňková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8970