Bc. Marie Vlková

Master's thesis

Assessment for learning

Assessment for learning
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje hodnocení podporující učení ve výuce anglického jazyka. Cíl práce je prokázat, že učitelé běžně využívají prvky této metody dokonce, i když tuto metodu zcela neznají anebo cíleně nedodržují celý postup metody hodnocení podporující učení. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První kapitola definuje základní terminologii spojenou s Hodnocením pro učení. Druhá kapitola …viac
Abstract:
The thesis focuses on the Assessment for Learning in English language teaching classes. The aim of the thesis is to clarify that teachers routinely use features of assessment for learning even provided that they are not fully aware of the approach or that they do not follow the complete procedure of the assessment for learning. The theoretical part has been divided into two main chapters. The first …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedúci: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training