Bc. Marie Vlková

Master's thesis

Assessment for learning

Assessment for learning
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje hodnocení podporující učení ve výuce anglického jazyka. Cíl práce je prokázat, že učitelé běžně využívají prvky této metody dokonce, i když tuto metodu zcela neznají anebo cíleně nedodržují celý postup metody hodnocení podporující učení. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První kapitola definuje základní terminologii spojenou s Hodnocením pro učení. Druhá kapitola …more
Abstract:
The thesis focuses on the Assessment for Learning in English language teaching classes. The aim of the thesis is to clarify that teachers routinely use features of assessment for learning even provided that they are not fully aware of the approach or that they do not follow the complete procedure of the assessment for learning. The theoretical part has been divided into two main chapters. The first …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training