Bc. Marie Vlková
Diplomová práce
Assessment for learning
Assessment for learning
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje hodnocení podporující učení ve výuce anglického jazyka. Cíl práce je prokázat, že učitelé běžně využívají prvky této metody dokonce, i když tuto metodu zcela neznají anebo cíleně nedodržují celý postup metody hodnocení podporující učení. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První kapitola definuje základní terminologii spojenou s Hodnocením pro učení. Druhá kapitola …víceAbstract:
The thesis focuses on the Assessment for Learning in English language teaching classes. The aim of the thesis is to clarify that teachers routinely use features of assessment for learning even provided that they are not fully aware of the approach or that they do not follow the complete procedure of the assessment for learning. The theoretical part has been divided into two main chapters. The first …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cqryp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
ZPĚTNÁ VAZBA
Zuzana Sušánková