Analýza strategie hotelu Hilton Prague – Táňa Lišková
Táňa Lišková
Diplomová práce
Analýza strategie hotelu Hilton Prague
Hotel Hilton Prague - analysis of the strategy
Anotace:
Cílem této práce je analýza strategie hotelu Hilton Prague. Po představení společnosti následuje stručná definice marketingu a jeho specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. Další kapitola se zabývá PEST analýzou České republiky, která determinuje vnější makroprostředí hotelu. Následuje SWOT analýza hotelu Hilton Prague definující jeho interní i externí faktory. V další části je podrobně rozebrán …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze the strategy of Hotel Hilton Prague. After introduction of the company there is a brief description of marketing and some specification regarding the service and hotel marketing. In following part I focus on the PEST analysis and SWOT analysis of Hilton Prague. Next chapter is regarding the marketing mix of the hotel, giving a detailed description of all the components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ivana Motlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář