Nikoleta Grajciarová

Master's thesis

Uvedenie výrobku na trhu

Uvedení nového produktu na trh
Abstract:
Předmět této diplomové práce tvoří analýza procesu uvedení nového produktu na farmaceutický trh. Tato analýza je nejprve probírana v teoretické rovině v první části práce a následně pak v úrovni konkrétní farmaceutické firmy. V teoretické části práce je definován marketingový postup uvedení nového produktu na trh a pozornost je zaměřena na specifické charakteristiky procesu zavádění farmaceutického …more
Abstract:
Subject is an analysis of launching process of a new product on the pharmaceutical market. This analysis is considered firstly in the theoretical part of the thesis, and then in practical part of thesis from the point of view of the particular pharmaceutical company. The theoretical part consists of defining marketing approach of a new product on the market and attention is mainly focused on the specific …more
Abstract:
Predmet tejto diplomovej práce tvorí analýza procesu uvedenia nového produktu na farmaceutický trh. Táto analýza je najprv predostretá v teoretickej rovine v prvej časti práce a následne potom v úrovni konkrétnej farmaceutickej firmy. V teoretickej časti práce je definovaný marketingový postup uvedenia nového produktu na trh a pozornosť je zameraná na špecifické charakteristiky procesu zavádzania farmaceutického …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2015
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57717

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod