Nikoleta Grajciarová
Master's thesis
Uvedenie výrobku na trhu
Uvedení nového produktu na trh
Anotácia:
Předmět této diplomové práce tvoří analýza procesu uvedení nového produktu na farmaceutický trh. Tato analýza je nejprve probírana v teoretické rovině v první části práce a následně pak v úrovni konkrétní farmaceutické firmy. V teoretické části práce je definován marketingový postup uvedení nového produktu na trh a pozornost je zaměřena na specifické charakteristiky procesu zavádění farmaceutického …viacAbstract:
Subject is an analysis of launching process of a new product on the pharmaceutical market. This analysis is considered firstly in the theoretical part of the thesis, and then in practical part of thesis from the point of view of the particular pharmaceutical company. The theoretical part consists of defining marketing approach of a new product on the market and attention is mainly focused on the specific …viacAbstract:
Predmet tejto diplomovej práce tvorí analýza procesu uvedenia nového produktu na farmaceutický trh. Táto analýza je najprv predostretá v teoretickej rovine v prvej časti práce a následne potom v úrovni konkrétnej farmaceutickej firmy. V teoretickej časti práce je definovaný marketingový postup uvedenia nového produktu na trh a pozornosť je zameraná na špecifické charakteristiky procesu zavádzania farmaceutického …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57717
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57717
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Improving the Process of Launching New Products
Sathish Kumar Selvaraj -
Uvedenie nového produktu na obchodný trh
Stanislava Svobodová -
Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola
Barbora Vosátková -
Uvedenie produktu na trh
Michal Gašparík -
Vývoj nového produktu a uvedení na trh
Silvia Daňová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Lenka Moťková -
Vstup produktu na farmaceutický trh v onkologickém segmentu v ČR
Lucie Hnyková