Mgr. Bc. Daniel JELEŃ

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.

The analysis of Janáček Philharmonic´s marketing communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Janáčkovy Filharmonie Ostrava s důrazem na kampaň "JFO a DPO na společné cestě do Vesmíru!". Cílem práce je vyhodnotit efektivitu realizované komunikační kampaně, analyzovat možnosti uplatnění nástrojů nízkonákladové marketingové komunikace a navrhnout možná opatření a doporučení v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část obecně charakterizuje …more
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of the Janáček Philharmonic Ostrava (JPO) focusing on the campaign "JPO and DPO (public transport Ostrava) on a joint journey to Vesmír (Space)!". The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the implemented communication campaign, analyse the possibilities of applying low-cost marketing communication tools as well as propose possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JELEŃ, Daniel. Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění

University of Ostrava

Faculty of Fine Arts and Music

Master programme / field:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors