Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o. – Mgr. Bc. Daniel JELEŃ
Mgr. Bc. Daniel JELEŃ
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.
The analysis of Janáček Philharmonic´s marketing communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Janáčkovy Filharmonie Ostrava s důrazem na kampaň "JFO a DPO na společné cestě do Vesmíru!". Cílem práce je vyhodnotit efektivitu realizované komunikační kampaně, analyzovat možnosti uplatnění nástrojů nízkonákladové marketingové komunikace a navrhnout možná opatření a doporučení v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část obecně charakterizuje …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of the Janáček Philharmonic Ostrava (JPO) focusing on the campaign "JPO and DPO (public transport Ostrava) on a joint journey to Vesmír (Space)!". The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the implemented communication campaign, analyse the possibilities of applying low-cost marketing communication tools as well as propose possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELE$\backslash$'N, Daniel. \textit{Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Fine Arts and Music. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0jkdeu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELEŃ, Daniel. Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / field:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz
Adéla Rošková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová