Mgr. Bc. Daniel JELEŃ

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.

The analysis of Janáček Philharmonic´s marketing communications
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Janáčkovy Filharmonie Ostrava s důrazem na kampaň "JFO a DPO na společné cestě do Vesmíru!". Cílem práce je vyhodnotit efektivitu realizované komunikační kampaně, analyzovat možnosti uplatnění nástrojů nízkonákladové marketingové komunikace a navrhnout možná opatření a doporučení v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část obecně charakterizuje …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of the Janáček Philharmonic Ostrava (JPO) focusing on the campaign "JPO and DPO (public transport Ostrava) on a joint journey to Vesmír (Space)!". The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the implemented communication campaign, analyse the possibilities of applying low-cost marketing communication tools as well as propose possible …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JELEŃ, Daniel. Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění

University of Ostrava

Faculty of Fine Arts and Music

Master programme / odbor:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors