Bc. Richard Žember

Bakalářská práce

Vývoj interaktivní aplikace pro muzejní expozici

Interactive app development for a museum exposition
Abstract:
The goal of this thesis was to create a Unity-based interactive educative app for Múzeum a Kultúrne centrum južného Zemplína v Trebišove. The contents of the app can be changed without modifying the source code. Apart from details about the design and implementation of the app, the thesis also contains a summary of the evolution of human-computer interaction and a collection of knowledge about interactive …více
Abstract:
Cieľom práce bolo s pomocou platformy Unity vytvoriť interaktívnu aplikáciu edukatívneho charakteru pre expozíciu poľovníctva a ochrany zveri v Múzeu a Kultúrnom centre južného Zemplína v Trebišove. Obsah aplikácie je možné meniť bez úpravy zdrojového kódu. Okrem popisu návrhu a implementácie aplikácie je súčasťou práce aj prehľad vývinu interakcie človeka s počítačom a súhrn znalostí interaktívneho …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr.art. Katarína Czikorová, ArtD.
  • Oponent: Mgr. Milan Doležal, MgA. Kateřina Spáčilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika