Programovací nástroje pro tvorbu expertních systémů – Tomáš Dokoupil
Tomáš Dokoupil
Bachelor's thesis
Programovací nástroje pro tvorbu expertních systémů
Programming tools for developing expert systems
Abstract:
Expertní systémy jsou počítačové programy, které napodobují schopnost rozhodování lidského experta v konkrétním oboru. Využívají znalostí a deduktivního odvozování k řešení složitých problémů, které by obvykle vyžadovaly lidskou odbornost. Vývoj expertních systémů vyžaduje programovací nástroje, které pomáhají řešit problémy spojené s vytvářením a správou znalostních bází, inferenčních mechanismů a …moreAbstract:
Expert systems are computer programs that mimic the decision-making ability of a human expert in a specific field. These systems use knowledge and deductive reasoning to solve complex problems that would normally require human expertise. Developing expert systems requires programming tools that can help solve problems involved in creating and managing knowledge bases, inference engines, and user interfaces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89620
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Petr Berka
- Reader: Tomáš Kliegr
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Vývojové prostředí pro digitalizaci deskových her
Martin Golomb -
PerfCake rozšíření pro vývojová prostředí
Jakub Knetl -
Vývojové prostředí CycloneStudio
Lukáš Karlík -
Modul pro vizuální editaci dialogových rozhraní pro vývojové prostředí NetBeans IDE
Jan Svoboda -
Aplikace pro hodnocení vybraných ekosystémových funkcí v prostředí ArcGIS Enterprise
Eliška REGENTOVÁ -
Vývojové prostředí pro webový šablonovací systém
Martin Lazar -
Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě
Jakub ŠKRABÁNEK