Programovací nástroje pro tvorbu expertních systémů – Tomáš Dokoupil
Tomáš Dokoupil
Bakalářská práce
Programovací nástroje pro tvorbu expertních systémů
Programming tools for developing expert systems
Anotace:
Expertní systémy jsou počítačové programy, které napodobují schopnost rozhodování lidského experta v konkrétním oboru. Využívají znalostí a deduktivního odvozování k řešení složitých problémů, které by obvykle vyžadovaly lidskou odbornost. Vývoj expertních systémů vyžaduje programovací nástroje, které pomáhají řešit problémy spojené s vytvářením a správou znalostních bází, inferenčních mechanismů a …víceAbstract:
Expert systems are computer programs that mimic the decision-making ability of a human expert in a specific field. These systems use knowledge and deductive reasoning to solve complex problems that would normally require human expertise. Developing expert systems requires programming tools that can help solve problems involved in creating and managing knowledge bases, inference engines, and user interfaces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Petr Berka
- Oponent: Tomáš Kliegr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývojové prostředí pro analýzu molekulárně dynamických simulací
Jaroslav Oľha -
Vývojové prostředí pro digitalizaci deskových her
Martin Golomb -
PerfCake rozšíření pro vývojová prostředí
Jakub Knetl -
Vývojové prostředí CycloneStudio
Lukáš Karlík -
Modul pro vizuální editaci dialogových rozhraní pro vývojové prostředí NetBeans IDE
Jan Svoboda -
Aplikace pro hodnocení vybraných ekosystémových funkcí v prostředí ArcGIS Enterprise
Eliška REGENTOVÁ -
Vývojové prostředí pro webový šablonovací systém
Martin Lazar -
Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě
Jakub ŠKRABÁNEK